DeRoeck-Toscane-2011.reismee.nl

Born to be wild!

'Get your motor running
Head out on the highway'

Ik begin de mensen een beetje te snappen die een motor kopen en daarmee de wereld intrekken. Oftewel een tweede dag scheuren door Italie! De ochtend begon bewolkt, mistig en dan is het wel koud op zo'n rode duivel, maar tegen elf uur begon de zon te schijnen en was het puur genieten.

We zijn vandaag door de streek van de Chianti gereden. Moet ik schrijven over alle kleuren groen van de bomen, het gras en de struiken, de blauwe regen, de bloesems van de fruitbomen, de boeren die de olijfbomen snoeien, de zwaluwen, de dorpjes tegen de heuvels, de prachtige vergezichten, de wijnranken die al wat groene blaadjes krijgen... Nee laat ik maar gewoon zeggen dat het ongelofelijk mooi is hier.

Primavera in Toscane, ik krijg er geen genoeg van.

In San Gimignano voor het eten lekker even op een terras zitten, een glas Crodino en een glas Chianti, en dan wat mensen kijken, meer hoeft dat niet te zijn.

Morgen helaas al weer de laatste Vespa-dag.

En de kinderen? Wannes heeft niet kunnen skiën wegens geen sneeuw. Sara is behoorlijk verbrand en heeft de Sixtijnse kapel bezocht.

Lotje ik hoop dat je musical een succes is geweest lieverd, ben benieuwd naar de foto's.

Un Bacio

Reacties

Reacties

Greetje

De musical was geweldig, vooral Lotje's hoerendans (zo noemt ze het zelf) Heb ik het goed als ik denk dat er spoedig twee Vespa'tjes in Wildert staan? Ik had niet gedacht dat je dit zou durven! Stond Saar ook met duizend andere mensen omhoog te kijken in de kapel?
Veel plezier nog!

gretha

rij je wel voorzichtig en rustig aan meis heerlijk om zo te genieten

Sara

http://www.vespaforum.be/

Misschien iets voor jullie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!