DeRoeck-Toscane-2011.reismee.nl

Rode duivels racen door Toscane.

Vandaag de eerste Vespadag. We hebben voor drie dagen Vespa's gehuurd in het dorp hier en moeten deze woensdag weer terug brengen. Op de weersite gezien dat het weer goed blijft, drie dagen genieten dus.
Frank en ik hebben allebei geen ervaring op Vespa's dus eerst een stil weggetje opgezocht om wat te oefenen en dan... op naar het echte werk.
Naar Volterra en naar veel andere middeleeuwse stadjes. Sommige boven op een berg, maar met de Vespa's kun je 80km per uur dus zo'n berg is niks. (Mam we doen wel voorzichtig hoor).
Het is hier betrekkelijk rustig, de Italianen hebben geen vakantie en als er een bus of een vrachtwagen komt even aan de kant.
Onderweg af en toe gestopt om wat te drinken en iets te eten. Een heerlijke dag gehad. Alle buikloop-problemen zijn dankzij imodium en motilium verleden tijd. We hebben om 8 uur een tafel gereserveerd in een ander restaurantje.Geen ijs meer tenzij bij een druk bezochte gelateria.
Morgen weer een nieuwe tocht op onze rode duivels.
Tanti saluti
Jeannette

Greetje

Wat een leuke brommers!! Het ziet er weer geweldig uit, hoop dat het eten vanavond goed valt. René is met Marijke en buurjongens naar Lotje's musical, morgen gaan we met z'n allen!
Veel plezier!

diete

De *ombre de la serra*nog gezien???