DeRoeck-Toscane-2011.reismee.nl

één zwaluw

Eén zwaluw maakt nog geen zomer... gelukkig vliegen er hier veel! Prachtig mooi weer, veel zon, een briesje en tegen de 25°.

Vandaag zijn we naar Siena geweest. Een combiticket zodat we de Duomo, het Batistero, de Crypta en de musea zonder problemen konden bezoeken. Bij de foto's een paar van het panoramapunt vanaf het museum van de Duomo. Ook nog de straten bekeken waar Frank jaren geleden tijdens zijn studie een aantal plannen voor heeft getekend tijdens zijn studietijd in Siena.

Tijdens de middag lekker pasta gegeten in de schaduw van de Duomo.

Na een heerlijk bezoek aan Siena, onderweg nog even gestopt bij Monteriggione, kopje thee en koffie en vervolgens terug naar het hotel.

Helaas had ik gisterenavond bij La Peruca iets gekregen wat niet meer goed was want sinds vannacht een behoorlijke buikloop en misselijkheid. Gelukkig is de apotheek hier ook op zondag open dus even een avond vasten en dan morgen hopelijk weer de oude. (Komt allemaal goed mam!).

Frank heeft wat specialiteiten van de streek gekocht en eet op de kamer onder het genot van een glas Chianti.

En dan een telefoontje van Wannes, die bont enblauw ziet en het skiën vreslijk vindt. De aktiviteiten eromheen zijn gelukkig leuk, hij stopt met zijn pogingen om op de latten te staan.

Sara heeft nog niet veel van zich laten horen, hopelijk komt daar vanavond ook nog een telefoontje van.

Deze mama mist haar kroost.

Morgen om 9 uur staan de Vespa's klaar bij Bruno.

Ciao!

Greetje

Hoi zus, met Saar is 't vast wel goed, Sienna was zo te zien erg mooi, suuces op de brommers!!!

Jan

en? reed het lekker op de scooterjes door Toscane ?
(land der haringbotters?)
Veel plezier in ieder geval, en eet lekker straks!

Sara

Die avond heb ik nog wel gebeld hoor :p
Maar ben blij dat je het leuk had in Sienna!

?